Jag är Olle!

  Jag heter Olle Saxe och jag är snart 12 år. Jag har gyllen blont hår och jag gillar att lyssna på musik och      läsa.  Jag är väldigt ofta på mitt rum som ni ser på bilden. Jag gillar också att skriva historier. Jag har aldrig varit kär i någon och jag har inte heller varit ihop med någon. Jag är en ganska snäll och trevlig person. Jag har väldigt många kompisar. Min bästa kompis heter Simon Lagergren. Vi har varit kompisar sedan vi började på förskola. Jag har nu sommarlov. Jag ska sedan börja i 6:an. Jag kommer lägga ut ett kapitel från min historia De fem hjältarna från Earhart varje vecka.

Kommentera vilken dag jag ska släppa ett kapitel. Kommentera också om ni vill att jag ska publicera något. Hej då ses varje vecka. Läs gärna historierna jag lägger ut!

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. jag vill att du ska publicera måndag

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat kungen jag är Armin :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill att du ska publicera på en fredag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kapitel 1 De fem hjältarna från Earhart!

Kapitel 4 De fem hjältarna från Earhart!